網頁

2010年9月7日 星期二

一罅之間

       

        一向以來,阿Bill媽對主子Bill都是採取門戶(房門only)開放政策,除了Bill Bill初來時期,怕他以為自己是有錢人家,週圍圈地,隨處留下印記,頭1個月晚晚都關入廁所,其餘時間都是全屋自由行,後來發覺這擔心是多餘,Bill Bill一開始便知道要在他的私家廁解決,於是過左守行為的歲月之後,特別是夏天,我們的房門,每晚都留有一條罅...

Bill Bill:各位觀眾,呢個系我既私家攬枕,禾好鐘意佢架!

阿Bill媽:!呢個叫做攬枕?不過我都唔知呢舊野叫乜,淨系知用泥攝條門罅。



Bill Bill:呢個攬枕巧巧用架,禾直頭當佢系模咁攬架!



阿Bill媽:唔系fa,呢舊野叫模,阿Bill仔你D想像力都幾豐富!



Bill Bill:阿Bill媽,你唔應該咁樣笑貓地架,貓地巧認真架!



就系咁,Bill Bill朝朝都沉醉於攬枕既溫柔鄉之中,系條門罅嘆晒僅餘既冷氣,直至D冷氣完全消失為止,認真環保。



:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言