網頁

2010年12月14日 星期二

漁鄉米坊 & 老馬家



       最近鄉間屋村開了很多新食肆,這間漁鄉米坊便是其中之一



原來這間店在廣東省有不少分店,openrice 都有介紹



店內擺設向來不是我杯茶,



招牌菜有魚蓉粥(無試,因為quota有限),香煎餃子,試了餃子,一啖咬下去,皮很脆,夠熱,應該是即煎 ,但系個餡就....



問了服務員是用甚麼料,答是菜,豬肉和馬蹄,但我祇食到一口粉,既沒有馬蹄的爽,也沒有一丁點肉味,雖然話菜多健康,都唔使將D豬肉變成粉... 唔,no good!

再試招牌腸粉, 叫了個豬肝瘦肉腸



不知道是不是不夠熱的原故,總是覺得那賜粉不夠米香,在香港從來不會買來食的豬,中規中矩,無咩驚喜。

再試另一款招牌菜,香茅骨香雞飯(划艇系飯桶,所以棄粥選飯)



又系麻麻,D雞似咸雞,得個咸字,無咩雞味,D飯是我喜歡的絲苗米,但又系暖暖地,不知是否時間太晏,已下午2點幾,所以很清靜,這間米坊,看來都要delete左佢。

第二天本來想去食這個市場(屋村隔離)後面的一間韓國菜



韓國菜旁邊的一檔花檔,擺滿一地應節的聖誕花,帶唔到返香港,唯有影低啦



原來聖誕花也有三種色



這是韓國人開的平民快餐店,初開店時去試過,覺得老板娘做的kimchi和米腸都很好味,打算再幫襯,但現在可能生意太好,我們坐下來等了十分鐘都無人理,剛好見對面又開了一家新店,於是趁無人發現....










跑了過去,這是正門,



當我們從則門經過時,看見師傅正在麵(即廣東話搓麵粉),依家先睇到副對聯,做麵做出人生道理...



還有剛做好的波菜麵擱在一旁



一入門口,看見涼菜柜內的涼菜,好似向著我們招手,點我啦!點我啦!











十蚊一份,點了這份西芹支竹or腐皮?(後來發現可以雙拼、多拼,至今後悔ing)



西芹清爽,支竹不太淋,趙落有豆香,撈左D泡椒,所以辣辣地,輕微酸酸地,再加埋D麻油,香香地,好味!這店是西北風味,以山西麵食為主,家裡閒人點了個大塊牛肉麵,12蚊人仔,一端上桌,嘩,成個加大湯碗咁大...



話說是大塊,其實也是肉丁,我坐在旁邊也聞到一陣香濃的五香牛肉味,麵就是剛才的波菜麵,因我不吃牛肉,唔知咩味,但見閒人唔等埋我碗麵就食到唔停,而且讚不絕口,我相信應該好好味。

等了很久,我的臊子(肉末)丁麵還沒出來,催了一下,原來師傅續碗麵拉,續碗麵煮,我想在香港這麼講效率的地方是無可能的事,就系咁,心中已經加了分,最後我的臊子丁麵終於出來....



咦,原來不是波菜麵,是普通白麵條,麵質非常un,台灣人說的QQ,料頭有香菇、芹菜、紅蘿卜、土豆、西紅柿、蔥花、香菜(要用番佢地D講法),但系主菜D臊子摷唔到,不過已經唔重要,因為D麵真系好好味,個湯底D色看似很深,但飲落又好清,不太濃,(之後三小時車程返港都唔覺得口渴)最好笑就系,我覺得食麵一定要有辣椒醬,所以向服務員要,她竟然隨意一擱,成兜醬擺低,足足有碗麵咁大碗,唔通D山西人真系豪D!



本來仲有D山西夾膜想試都唔敢叫,因為成個湯碗咁大既麵已經霸晒D quota,最後又系成身汗咁埋單,盛惠32蚊人仔。

正所謂一雞死,一雞嗚,依家國內食肆同香港一樣,業主見你賺錢就會加租,再加上最低工資(呢樣野國內一早實行左啦,系香港先會左研究,右研究)同通賬,挨唔挨得住就睇天,希望佢頂得住,下次再有得食。











:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言